Overheard in Saigon and Mekong Delta

Me: Minah tu tak ada bontot
Her: Sebab tu la dia melebarkan dada yang sejemput tu

Brit girl at the back of the bus: What do you miss the most when you travel?
Brit guy at the back of the bus: A good bed and hot showers

Girl selling t-shirts: What is your best price? You my first customer, bring me lucky, lucky

Aku rasa orang dia kurus-kurus sebab kena naik motor kot

On getting a window-less room in an upscale hotel:

Dalam jail pun ada tingkap kecik

Advertisements

5 thoughts on “Overheard in Saigon and Mekong Delta

  1. coy says:

    hehe… antenna bagus! radio rosak kat dalam bas tu pun kau boleh ‘tangkap’.

  2. norzu says:

    radio rosak pun, kalau terlebih kuat memang boleh tangkap 😉

  3. hanny says:

    nak tergelak aku baca diaorang kurus2 sebab naik motor…huh…tak pernah terfikir camtuh. naik basikal yerlah kot…:)

  4. norzu says:

    hanny: sekarang lebih banyak motor dari basikal kat sana. ada la 80% diorang naik motor kot

  5. sara says:

    hahahaha! funny entry!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: